Науково-методична тема на 2019-2020 н.р.
ІІ – й етап – теоретично-навчальний
(2019-2020н.р.; 2020-2021н.р.)
Мета: сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізують; розроблення тактики та стратегії реалізації проблеми; аналіз рівня зануреності в проблему.
Завдання
- мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка та прогнозування процесу реалізації проблеми ліцею;
- спрямування організації досвіду з реалізації проблеми в роботі педагогічного колективу;
- корекція діяльності педагогів, які мають труднощі в роботі над реалізацією проблеми.
Шляхи реалізації
-спрямування методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогів у контексті реалізації проблеми;
-організація, проведення та забезпечення участі в конкурсах різних рівнів, виставках, науково – практичних конференціях для учнів та вчителів, які беруть участь у роботі над темою;
-організація дієвої самостійної роботи педагогів із визначеної теми; спрямування їх роботи на вирішення ключових завдань проблеми;
-психологічне обґрунтування науково – методичної проблеми;
-вироблення на засіданнях предметних кафедр та методичного об’єднання рекомендацій з реалізації теми;
-обговорення діагностичних матеріалів, аналіз досягнутих раніше результатів з теми;
-організація роботи психолого-педагогічного семінару з науково-методичної теми;
проведення інструктивно - методичних нарад, лекцій для вчителів, дискусій, диспутів з означеної теми;
-удосконалення форм методичної роботи, належне спрямування її та активізація діяльності предметних кафедр та мо;
-творчі звіти вчителів за результатами роботи над темою, проведення моніторингу навчальних досягнень учнів, виявлення рівня їхньої вихованості, розвитку;
-проведення підсумкових контрольних робіт, тестування, контрольних зрізів для вивчення впливу запропонованих технологій на рівень навчальних досягнень учнів; --аналіз діагностування рівня вихованості, розвитку учнів;
-залучення батьків до спілкування через ІК – технології (сайт ліцею, блоги вчителів);
-організація внутрішньої системи підтримки обміну досвідом у галузі ІКТ.
Прогнозовані результати:
· здійснення аналізу досягнутих раніше результатів з теми;
· визначення можливостей роботи з цього питання в межах методичного об’єднання та предметних кафедр;
· аналіз банку педагогічних технологій, використаних і можливих для застосування в процесі реалізації теми;
· визначення рівня роботи з реалізації теми.
Науково- методичні заходи
в Галицькому академічному ліцеї
на 2019-2020 н.р.
Педагогічні читання з проблеми
«Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат»
Софія Русова – видатний педагог, психолог, громадський діяч
Грудень, 2019
Педагогічна спадщина Григорія Сковороди
Березень, 2020
Методичні декади
Удосконалення освітнього процесу шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості
Листопад, 2019
Формування ключових компетентностей учнів на основі комплексу сучасних освітніх технологій
Лютий, 2020
Психолого-педагогічний семінар з проблеми
«Побудова продуктивної особистісно орієнтованої системи навчання – основа педагогічної стратегії розвитку інноваційної особистості»
Розвиток комунікативної культури педагогів в умовах НУШ
(семінарське заняття з елементами психологічного тренінгу)
Листопад, 2019
Базові навички медіатора/медіаторки служби порозуміння ліцею (конференція, тренінг)
Березень, 2020
ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ
Олімпійський тиждень
|
вересень |
Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності |
21.10 – 25.10 |
Тиждень толерантності
|
11.11 – 15.11 |
Тиждень точних наук
|
18.11 – 22.11 |
Тиждень правових знань
|
09.12 – 13.12 |
Тиждень історії та географії
|
27.01 – 31.01 |
Тиждень іноземних мов
|
01.02 – 14.02 |
Тиждень української мови та літератури, зарубіжної літератури
Дні пам’яті і слави Кобзаря |
02.03 – 06.03
09.03 – 12.03 |
Тиждень хімії та біології
|
16.03 – 20.03 |
Тиждень дитячої та юнацької книги
|
березень |
День здоров’я
|
травень |
Засідання кафедр та МО класних
керівників
30 серпня
30 жовтня – 05 листопада
20 січня – 24 січня
20 квітня – 24 квітня
ТЕМАТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ ЧИТАНЬ
«Компетентнісний підхід –
переорієнтація з процесу на результат»
Педагогічні читання №1 (грудень, 2019)
Софія Русова – видатний педагог, психолог, громадський діяч
План
1. Педагогічні пріоритети теоретичного доробку С.Русової еміграційної доби
Джерела і проблематика педагогічних творів.
2. Виховний потенціал праць "жіночої" тематики.
3. Педагогічна спрямованість літературно-художньої спадщини. Внесок Софії Русової у розвиток української педагогічної думки 20-х-30-х pp. ХХ століття С.Русова про теоретичні основи педагогіки.
4. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С.Русової
Педагогічні читання №2 (березень, 2020)
Педагогічна спадщина Григорія Сковороди
План
1.Формування світогляду Г.С. Сковороди.
2. Початкова стежка великого просвітителя.
3. Педагогічна діяльність в Переяславському колегіумі.
4. Життя та творчість на Харківській землі.
5. Педагогічні погляди Г.С.Сковороди.
6. Деякі питання теорії навчання в спадщині Г.С.Сковороди.
7. Г.С.Сковорода про виховання і розвиток розуму. Ідеї «сродности».
8. Ідеї народності у педагогічних працях Г.С.Сковороди.
9.Моральне виховання у творах Сковороди.