Методична робота
Якісні зміни в освіті неможливі без успішного вчителя, фахівця, інноватора та лідера. Тому реалії сьогодення – це нова українська школа, яка а базуватиметься на новому змісті (теоретичне навчання замінять компетентнісним підходом, тобто здобуттям реальних навичок і умінь, учень має отримати базовий стійкий набір принципів, щоб далі самостійно визначати свій життєвий шлях, стосунки між учнем, учителем, батьками, громадськістю мають бути партнерськими, а не ієрархічними), а її випускник повинен бути інноватором, здатним змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці.
За словами міністра освіти Л.Гриневич : «Ми маємо подолати себе, покінчити зі станом 25-річної прокрастинації в освіті. У нас елементарно немає часу. Ми маємо об’єднатися і не чекати змін, а стати провідниками змін. У цьому бачу сенс нашої спільної роботи сьогодні, завтра і завжди».
Аксіома сьогоднішнього дня : «Учитель – друг дитини». Тому роль учителя зводиться до: ролі фасилітатора; тьютора; модератора.
Враховуючи сказане та відповідно до Комплексної програми розвитку Галицької гімназії 2017– 2018 н.р. стане першим (діагностичним) етапом роботи над новою науково – методичною темою на 2017 - 2022 рр.:
«Розвиток професійної компетентності вчителів та обдарувань гімназистів як основа моделювання інноваційного освітнього простору», провідною ідеєю якої є створення інноваційного освітнього простору для надання якісних освітніх послуг учням через впровадження в практику роботи педагогічного колективу сучасних освітніх технологій, продуктивних методів навчання, перспективного педагогічного досвіду, що сприятиме професійному зростанню вчителів та розвитку обдарувань гімназистів.
Тому, виходячи з цього та враховуючи основні завдання Національної стратегії розвитку освіти в Україні та методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017-2018 н.р. вся робота буде спрямована на такі завдання:
- Розробити та впровадити ефективну методичну систему розвитку професійної компетентності та педагогічної майстерності вчителів.
- Визначити шляхи підвищення якості освітніх послуг та здійснити модернізацію навчально-виховного процесу.
- Спрямувати педагогів на створення інноваційного освітнього простору, в основі якого сучасні методи і прийоми навчання, що спонукають учнів до активної, ініціативної та самостійної пізнавальної діяльності.
- Створити умови для неперервного професійного зростання педагогів та їх мотивації до самоосвітньої діяльності.
- Визначити психолого-педагогічні умови оптимального розвитку особистості учня і вчителя в навчально-виховному процесі та забезпечити психологічну підтримку їх становлення.
- Забезпечити системне впровадження інновацій в практику діяльності вчителів, реалізацію особистісно орієнтованої моделі навчання, компетентісного та діяльнісного підходів у викладанні навчальних предметів.
7.Сприяти поширенню передового педагогічного досвіду вчителів закладу шляхом друку у фахових виданнях, презентації на гімназійному та освітніх сайтах
Науково-методична робота за 2018-2019 н. р.
У 2018 – 2019 навчальному році вся робота науково – методичної ради Галицької гімназії проводилася відповідно до принципів і положень нормативних і директивних документів про освіту, рекомендацій районного методичного центру, відділу освіти Галицької РДА і була спрямована на розвиток творчої особистості вчителя та учня, а також на оволодіння ними інноваційних технологій навчання, що є найефективнішими у формуванні життєвої компетентності особистості. Педагогічний колектив працював над І (діагностичним) етапом науково-методичної проблемної теми «Використання компетентнісно орієнтованих технологій розвитку особистості в контексті Нової української школи»»
08:49 09.06.2019