A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Галицький ліцей "Академічний" Галицької міської ради Івано-Франківської області

ЗНО

У 2018 РОЦІ ТЕСТИ З ІНОЗЕМНИХ МОВ МІСТИТИМУТЬ ЗАВДАННЯ З АУДІЮВАННЯ

Нещодавно було оприлюднено оновлені характеристики сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання. Найсуттєвіші зміни внесено до сертифікаційних робіт з англійської, іспанської, німецької та французької мов: додано нову частину «Розуміння мови на слух (аудіювання)», збільшено кількість завдань і час, відведений на виконання сертифікаційної роботи, обумовлено порядок зарахування результатів для визначення оцінки державної підсумкової атестації випускників 2018 року, які вивчали мову на рівні стандарту або академічному та профільному рівні.

Зміст і складність тестів відповідатиме Програмі зовнішнього незалежного оцінювання, що враховує специфіку вивчення іноземної мови на рівні стандарту або академічному та на профільному рівні. Тому тестування передбачає виконання сертифікаційної роботи, що містить завдання різних рівнів складності.

Результати зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації буде визначено таким чином:

1) результат виконання всіх 59 завдань тесту буде зараховано як результат ЗНО (за шкалою 100–200) під час прийому до закладів вищої освіти;

2) учасники, які оберуть іноземну мову як предмет державної підсумкової атестації, отримають результат ДПА (за шкалою 1–12) залежно від рівня, на якому вони цю мову вивчали:

для тих, хто вивчав мову на профільному рівні, оцінкою за ДПА буде результат виконання всіх завдань. для тих, хто вивчав мову на рівні стандарту або академічному, оцінкою за ДПА буде результат виконання завдань 1–32 і 49–59. Уперше 2018 року сертифікаційна робота міститиме частину «Розуміння мови на слух (аудіювання)». На виконання завдань цієї частини відведено 30 хвилин. Учасникам буде запропоновано почергово прослухати кілька аудіозаписів тривалістю від 10 секунд до 3 хвилин, а потім відповісти на різнопланові запитання, працюючи в зошиті. Ці завдання перевірятимуть здатність розуміти почуте й вибирати необхідну інформацію з прослуханих текстів. Аудіозаписи відтворюватимуться двічі. Учасники матимуть час (до 10 хвилин) для перенесення своїх відповідей на завдання частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)» у бланк А.

Загальна тривалість роботи з тестом з іноземної мови – 150 хв.


Відповідно до Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України, 2018 року для вступу до вищих навчальних закладів зараховуватимуть результати зовнішнього незалежного оцінювання 2016, 2017 та 2018 років. З англійської, іспанської, німецької та французької мов прийматимуть результати лише 2018 року. Результати 2018 та попередніх років стануть непорівнювальні й це пов’язано з тим, що змінено формат сертифікаційної роботи з іноземної мови.

Новації тестів з англійської, іспанської, німецької та французької мов:

1) додано частину «Розуміння мови на слух», яка передбачатиме прослуховування звукових фрагментів і виконання завдань;

2) збільшено кількість завдань – 59 та тривалість тесту (150 хвилин);

3) учасники, які оберуть іноземну мову як предмет державної підсумкової атестації, отримають результат ДПА (за шкалою 1–12) залежно від рівня, на якому вони цю мову вивчали:

  • для тих, хто вивчав мову на профільному рівні, оцінкою за ДПА буде результат виконання всіх завдань;
  • для тих, хто вивчав мову на рівні стандарту або академічному, оцінкою за ДПА буде результат виконання завдань 1–32 і 49–59.

Учасники, яким іноземна мова потрібна для вступу до вищих закладів освіти, мають виконувати усі завдання тесту, незалежно від рівня, на якому вони цю мову вивчали. Результати зовнішнього незалежного оцінювання (за шкалою 100–200) буде визначено за результатом виконання всіх завдань тесту.

Зміст і складність завдань тестів відповідатиме Програмі зовнішнього незалежного оцінювання, що враховує специфіку вивчення іноземної мови на рівні стандарту (академічному) та на профільному рівні. Тому тестування передбачає виконання сертифікаційної роботи, що містить завдання різних рівнів складності.

Кожен учасник зовнішнього оцінювання має право скласти тести щонайбільше з чотирьох навчальних предметів з переліку:

• української мови і літератури
• історії України
• математики
• біології
• географії
• фізики
• хімії
• англійської мови
• іспанської мови
• німецької мови
• французької мови

Переклад завдань сертифікаційних робіт з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії буде здійснюватися кримськотатарською, молдовською, польською, російською, румунською, угорською мовами.

Державна підсумкова атестація у формі зовнішнього незалежного оцінювання

Для випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2018 року результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох предметів будуть зараховані як оцінки за державну підсумкову атестацію за шкалою 1–12 балів. Першим обов’язковим предметом ДПА є українська мова і література (частина з української мови). Другим – за вибором випускника: математика або історія України (період ХХ – початок ХХІ століття). Третій предмет випускники обирають самостійно із запропонованого вище переліку.

Також 2018 року державну підсумкову атестацію з української мови і літератури у формі зовнішнього незалежного оцінювання проходитимуть учні (слухачі, студенти) професійно-технічних і вищих навчальних закладів, які 2018 року здобудуть повну загальну середню освіту.

Установлення «порогового бала»

Для визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року з кожного предмета буде встановлено «пороговий бал», тобто та кількість тестових балів, яку може набрати мінімально підготовлений абітурієнт. Учасники тестування, які не подолають «поріг», не зможуть використати результат зовнішнього оцінювання з цього предмета для вступу до вищих навчальних закладів. Усі абітурієнти, результати яких будуть не нижчими від «порогового бала», отримають оцінку за шкалою 100–200 балів і матимуть право брати участь у конкурсному відборі під час вступу на навчання.

Детальніша інформація про метод визначення експертами «порогового бала» подана в наказі Українського центру оцінювання якості освіти від 24.05.2016 р. № 99 «Про затвердження методики переведення тестових балів, отриманих учасниками зовнішнього незалежного оцінювання за виконання завдань сертифікаційної роботи, у рейтингові оцінки (за шкалою 100-200 балів)».

https://rada.info/upload/users_files/32567814/43938c0e271e5e87825c580d1a579d75.pdf

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора