A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Галицька гімназія Галицької районної ради Івано-Франківської області

Тиждень «Дні пам’яті і слави Кобзаря»

Дата: 27.03.2019 10:23
Кількість переглядів: 134

Тиждень «Дні пам’яті і слави Кобзаря» цьогоріч залучив гімназистів до плідної роботи. Цікаво пройшов поетичний і музичний флеш-моб «Тарасові слова – то правда жива», залишивши присутнім неповторну музику Шевченкових віршів, читаних із «Кобзаря» (13.03 старші класи, 20.03 – молодші),   та мовлену музичними інструментами Х.Левандівської, О.Цегельського, А.Бідочки, М.Писківа. Міні-диспут, проведений у формі імітованого круглого стола,  запросив до відвертої розмови старшокласників, спонукаючи їх висловити свою думку з приводу питання «Чи був Шевченко успішною людиною?» У кожному класі було організовано  віртуальні екскурсії до музеїв Т.Шевченка, продемонстровано презентації, підготовлені учнями, про цікаві факти з життя пророка.  Гімназійна «картинна галерея» представила відвідувачам твори Шевченка пензлем і олівцем, виконані майбутніми художниками. «Йдемо з дитинства до Шевченка» - таку назву мав читацький і мистецький флеш-моб, що пройшов у 1 класі за участю працівників дитячої бібліотеки. Учні 3 і 4 класів узяли участь в усному журналі «Ти з нами, Тарасе!», а  «Літературна вітальня» запросила учнів 3-7 класів на презентацію словесної мозаїки «Інтернаціональне звучання національної творчості Т.Шевченка».  Гімназисти  5А і 5Б класів узяли участь в інтелектуальній грі «Сюжети біографії». Робота учнівської  конференції «Невідомий Шевченко» за книгою П.Одарченка «Русифікація України і боротьба за рятування української нації» була спрямована на висвітлення двох питань: «Тарас Шевченко у світлі критики східно-європейських народів» та «Тарас Шевченко у світлі західно-європейської критики». А ще діяв книжковий вернісаж, пройшли бібліотечні уроки,  були цікаві й оригінальні конкурси: на кращого читця Кобзаревих віршів, на кращий малюнок до творів Т.Шевченка, конкурс авторських віршів і прози, конкурс на кращого знавця життєвого й творчого шляху у формі розгадування кросвордів та ребусів. Реалізувати творчі задуми й проекти допомагали учням І.Андреїв, Л.Фрейнак, І.Фрейнак, Г.Урицька, О.Керницька, Л.Ваврищук.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора