Тематика педагогічних рад на 2019-2020 н. р.
Тематика педагогічних рад на 2019-2020 н. р.
ПЕДРАДА № 1
1. Вибори секретаря педради.
2. Підсумки роботи гімназії за 2018-2019н. р.
3. Стан виконання Освітньої програми за 2018-2019 н. р.
4. Затвердження Освітньої програми на 2019-2020 н. р.
5. Затвердження Плану роботи ліцею на 2019-2020 н. р.
6. Оцінювання курсів за вибором та факультативів.
7. Різне.
ПЕДРАДА № 2
1. Виконання рішень попередньої педради.
2 Про Положення "Про академічну доброчесність учасників освітнього процесу ліцею".
3. Про Положення "Про внутрішню систему забезпечення якості освіти у Галицькому академічному ліцеї".
4.Про Положення "Про моніторинг якості освіти у Галицькому академічному ліцеї Галицької районної ради".
ПЕДРАДА №3
1. Результати моніторингу забезпечення якості освіти з історії України, всесвітньої історії, громадянської освіти.
2.Робота бібліотеки.
ПЕДРАДА № 4
1. Виконання рішень попередньої педради.
2. Визначення претендентів на нагородження Золотою та Срібною медалями, отримання свідоцтв з відзнакою.
ПЕДРАДА № 5
1. Виконання рішень попередньої педради.
2. Шляхи забезпечення творчого співробітництва педагогічного колективу, учнів і батьків в умовах демократизації ліцею.
ПЕДРАДА №6
1. Виконання рішень педагогічної ради.
2. Диференціація навчання. Пошуки оптимального варіанта.
3. Опрацювання нормативних документів про порядок закінчення навчального року.
4. Затвердження документів для складання ДПА у 9 класі.
5. Про складання ЗНО учнями 11 класу.
6. Проведення навчальної практики.
ПЕДРАДА №7
1. Виконання рішень попередньої педради.
2. Результати моніторингу забезпечення якості освіти з фізики, астрономії .
3.Погодження матеріалів для здачі ДПА у 9 класі.
ПЕДРАДА №8
1.Випуск учнів 11 класу.
2.Нагородження випускників медалями, грамотами.
3.Звільнення учнів 9-го класу від проходження ДПА.
ПЕДРАДА №9
1. Про перевід учнів 5-8 і 10-го класів та нагородження їх Похвальними листами.
ПЕДРАДА № 10
1.Випуск учнів 9 класу.
2.Нагородження випускників ліцею Грамотами, свідоцтвами з відзнаками.
3 .Шкільна бібліотека як центр формування творчої особистості в процесі соціалізації.